15/01/2014

elinizden ve evinizden sanat eksik olmasın!

Eveeeet, yine siyah-beyaz! Ben bu sene onlara hayranım, hayatımın her noktasında her saatinde onlarla olmak istiyorum. 

İlkokul yıllarımızın tozlu anıları arasından çıkardığım kara tahta ve tebeşir kardeşliğini, siyah-beyaz ile birleştirdim. Üstüne biraz da dünya saatleri teması ekledim. 

İlk göz ağrım, eşsiz İstanbul! Moda ve aşk diyarı Paris! Yağmurunu bile özlediğim can şehrim Londra! İlk ziyaret ettiğimde 'ben önceki hayatımda buralı mıydım acaba?' diyecek kadar yakın hissettiğim New York! 

Tüm bunlar birleşince ortaya aşağıdaki duvar saatleri çıktı.








Yapımı hakkında sizlere fikir vermesi için kullandığım malzemelerin fotoğrafını da ekledim.

Elinizden ve evinizden sanat eksik olmasın!

photos by Banu Günbal

No comments:

Post a Comment