09/11/2013

Haydi bayanlar sıraya, ISABEL MARANT geliyor!


SON 4 GÜN! Tasarımları kadar enerjisi ve gülüşüne de hayran olduğum tasarımcının, H&M ortaklığıyla hazırladığı koleksiyona kavuşmamız için geri sayım başladı. 14 Kasım Perşembe sabahı İstinye Park ve Zorlu Center mağazalarında kapılar açılıyor.

Daha önce H&M tasarımcı koleksiyon açılışlarına gidenler bilir; ilk gün çok heyecan vericidir. Mağaza açılmadan önce, sabahın köründe müşteriler yani bizler kapıda kuyruğa girer. Mağaza personeli tarafından herkese birer bileklik dağıtılır. Mesela kuyruktaki ilk 20 kişiye pembe bileklik, ikinci 20 kişiye yeşil bileklik gibi. Veeeeeee saatler sabahın 10.00'unu gösterdiğinde mağazanın kapıları açılır.


Herkes aynı anda içeri giremez tabii ki. Bileklik renklerine göre parti parti içeri alınır. İçeri girdiniz diyelim, öyle aheste aheste dolaşamazsınız. Size verilen 10 dakika içerisinde, en az sizin kadar çılgınca dolaşıp taptığı tasarımı almak isteyen bir sürü alış-veriş tutkunu bayanın arasından sıyrılıp istediğiniz parçalara hızlıca ulaşmanız gerekir. Anlayacağınız hem zamanla hem de rakiplerinizle yarışmanız gerekecek:) Kurallar bu kadarla da kalmıyor; sadece 4 parça ürün alma hakkınız var. Aldığınız ürünleri olmadığı taktirde en geç 3 gün içerisinde iade etmeniz gerekiyor. Zaman kısıtından dolayı deneme şansınız olmayabilir, beden seçiminde dikkatli olmanızı tavsiye ederim.

Zorlu bir parkur ama denemeye değer bayanlar. Eğer 'ben bu heyecana dayanamam, sırada da bekleyemem' diyorsanız, koleksiyonun sergilendiği bölüm 3,5 saat sonra herkesin dolaşımına açılacakmış. Rahat rahat dolaşırsınız ama istediğiniz parça ya da bedeniniz kalmamış olabilir:( 

249TL

Ben 10 dakika içinde daha hızlı hareket edebilmek için H&M'in web sitesine girip seçimlerimi yaptım. Yukarıdaki hırkayı listeme ekledim. Önceki postumda da belirttiğim gibi tasarımcının botlarına bayılıyorum, kendim için bunu seçtim:

499TL


Bir de aksesuar koleksiyonundan bileklik:

49,95TL

Siz de önceden göz atmak isterseniz, aşağıdaki linkten direk Isabel Marant Pour H&M koleksiyonuna ulaşabilirsiniz. Fiyat, kullanılan malzeme, beden gibi detayların yanında, yukarıda özetlediğim alış-veriş rehberini de bulabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment