12/11/2013

ZERGER by Nesrin Dugan, yeni takı sergisi 'HAYAT' dün açıldı!

'Takılar kişilerin imzasıdır; ve her takının bir hikayesi olmalıdır.' diyor, yeni tasarlayıp kendi elleriyle ürettiği takılarının HAYAT isimli sergisine katıldığım Nesrin Dugan. Dün sergide kendisiyle ilk defa karşılaştım; müthiş bir pozitif enerji ve yaşama sevinci gördüm. Hayata ve olan bitene kayıtsız kalmayan bir genç kadın da gördüm aynı zamanda.

Takıların her biri beğeniyi hak eden tasarımlardı. Ancak hikayelerini okuyunca beğeni kendini hayranlığa bıraktı. Nasıl mı?

'HAYAT; bütün kötü ve çirkin ne varsa tüm güzellikler için en yeşilinden direnmektir…'

En yeşilinden direnmek; en güzelinden sevmek yaşamı, en büyüğünden yaşamak aşkı, en candan sevmek insanları…Böyle uzaaaar da gider bu hikayenin bana bir çırpıda anımsattıkları.


Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine'




Kısacası sergi hem göze hem yüreğe hitap ediyor. Görmek isterseniz de 21 Kasım'a kadar açık olacak.


Vakit bulup da gidemezseniz, Nesrin Dugan'ın sergideki ve diğer tasarımlarını görmek, kendiniz ve sevdiklerinize özel  takı tasarlatmak isterseniz, http://zerger.net/iletisim linki size yardımcı olacaktır. 


Ben küçüklüğümden beri tatlı yemeyi çok severim. Misafirliğe gittiğimizde en sevdiğim tatlıyı hep sona saklardım. Değişen pek bir şey yok; bu sefer de -hepsini beğenmeme rağmen- kendisini, adını ve hikayesini en beğendiğim takıyı sona sakladım:)Yolculuk, kara tren

'HAYAT; yeni serüvenlere yol almaktır.'

Özgürlüğümüz ve serüvenimiz bol olsun!

No comments:

Post a Comment