24/12/2013

clutch clutch! portföyünüzde neler var?

Bu sezonun vazgeçilmezlerinden bahsetmeye devam edelim. Evet bunlardan biri de clutch yani portföy çantalar.

Sapı olmayan, elle rahatlıkla kavranıp taşınabilen bu çantalar benim de favorim. Neden derseniz, çantaların kendi şekli kadar onları tutarken el ve kolumuzun aldığı şekli çok çekici buluyorum. Bir de lise yıllarındaki kitap tutuşumuzu hatırlatması vesilesiyle beni gençliğime götürüyorlar sanırım.

A5, A4 hatta biraz abartılarak A3 boyutunda olanlar bile var. Siyah, gri, ten rengi, bordo, taba, şeffaf, baskılı, nakışlı, tüylü, kürklü, payetli, boncuklu, taşlı, deri, kumaş, plastik hallerine rastlamak mümkün.

Ben her zamanki gibi beğendiklerimi seçip harmanladım; buyurunuz:


'Benim yok, almak istiyorum' derseniz, bakınız: Mudo Accessoires, H&M, COS, ZARA, Uterqüe, Pull&Bear, MANGO, TopShop, TWIST, Gucci, Prada, Beymen mağazalarına. Ayrıca Asos, n11, mizu, Trendyol sitelerinde de farklı markaların portföy çantalarına rastladım, bilginize.

No comments:

Post a Comment