27/12/2013

kendi stilimden esintiler: kürk yelek, kaplamalı pantolon ve portföy çanta

Geldik haftanın son ve en sevilen gününe!

Cuma'ya olan aşkımız kaç yaşında olursak olalım azalmıyor. Aksine yaşımızla doğru orantılı olarak artarak devam ediyor sanırım. İlkokulda rahat rahat televizyon seyredecek olmanın mutluluğu, şimdilerde yerini iş stresinden uzaklaşıp ertesi gün geç kalkmanın rahatlığına bıraksa da, 'cuma her daim candır!' diyorum.

Bu hafta benim için çok keyifli geçti. Kendi stilimi yansıtan fotoğraflarımı paylaşmaya başlayıp giderek artan takipçi satısını takip etmek oldukça heyecan vericiydi.

Üstüne bir de doğum günüm ve evlilik yıldönümümüzün bu hafta olmasıyla pek bir neşelendim.

Gelelim biz kadınların en büyük işi; giyim-kuşam, modaya. Haftayı, bu sezonun trendlerinden kuzu kürkü (gerçek değil) ve kaplamalı pantolon ile kapatıyoruz.

Kuzu kürkü ingilizcede 'shearling' olarak yer alıyor ve kırpma kelimesinden yola çıkarak kuzunun ilk kırpılan tüyleri anlamına geliyor. Geçen sezonlarda deri ve süet ceketlerin altında yakadan kendini gösteren detaydan ibaretken, bu sezon ceket, kaban, mont ve yeleklerin dışında yerini almış durumda.

Kaplamalı pantolonlar da derinin pek bir moda olması vesilesiyle gözde konumunda. Deri havası vermek için, kumaşların üstü özel bir maddeyle kaplanıyor. Daha parlak ve kabuksu bir görünüme bürünüyor.

Ben kombinimde kuzu kürkünün yelek halini tercih ettim. Onu lacivert kaplamalı dar pantolonumla tamamladım. Bu kış elimden düşüremediğim portföylerimden en parlak olanını elime aldım. Önceki postlarımda bahsettiğimiz payet ve portföy modasına örnek bir model. Kemerimi de ona uygun olarak, payetli olmasa da, dore seçtim. Kombinimin en altına lacivert ile uyumunu hep sevdiğim, bu yılın moda renklerinden bordoyu ekledim.

Bakalım beğenecek misiniz?




yelek: H&M, bluz: ZARA, pantolon: ZARA, çanta: Accessorize, ayakkabı: Hotiç, kemer: Mudo Accessoires

photo by Canan Engin

No comments:

Post a Comment