12/02/2014

final countdown for Valentine!


3, 2, 1! It's the final countdown for Valentine's Day!

Today's outfit can give you an idea for that night. Don't know why, but I always focus on the night of Valentine's Day. I think I just want to imagine that all couples go out and have a romantic dinner. Or stay home but again have romantic times.

Anyway whether you have a partner or not, whether you celebrate Valentine's Day or not, you can wear my outfit all around the year.

I like combining chic pieces with casual ones. Like chiffon skirt and denim jacket. And I love nude and black friendship. 

Hope you try and enjoy!
3, 2, 1! Sevgililer Günü için geri sayım başladı!

Bugünkü kombinim sizlere o akşam için fikir verebilir. Neden bilmiyorum, ama her zaman Sevgililer Günü'nün akşamına odaklanırım. Sanırım eşlerin dışarı çıkıp romantik bir akşam yemeği yemelerini hayal ediyorum. Ya da evde kalsalar da romantik vakit geçirmelerini.

Bir partneriniz olsun olmasın, Sevgililer Günü'nü kutlayın kutlamayın, kombin fikrimi yıl boyunca kullanabilirsiniz.

Ben şık parçaları daha rahat parçalarla kombinlemekten hoşlanıyorum. Şifon etekle denim ceket gibi. Ayrıca nude ayakkabının siyahla beraberliğine bayılıyorum.

Keyifle giymeniz dileğiyle!











ROMAN skirt / etek
ZARA denim jacket / ceket
MANGO body 
EMPORIO ARMANI heels / ayakkabı
VAKKO bag / çanta
MANGO bangle / bileklik

photos by Canan Engin

1 comment: