24/12/2013

kendi stilimden esintiler: deri kalem etek, kısa kazak, portföy çanta ve bilekten bantlı stiletto

Bu seferki kombinimde, sezonun öne çıkan birkaç trendini bir arada kullanmak istedim. 

Bildiğiniz gibi deri çılgınca bir şekilde hayatımıza nüfus etti. Önceki sezonlarda sıkça rengarenk deri ceketlere rastlıyorduk. Ancak kloş, dar, mini, kalem etek, pantolon, şort, kaban, eldiven aklınıza gelebilecek pek çok şekilde karşımıza çıkacağını hayal etmemiştik.

Ben bugün derinin kalem halini seçtim. Üstünü kalem eteğin bu sezonki en iyi sırdaşı kısa(cropped) bir kazakla tamamladım. Elime az önce paylaştığım trende yani portföye örnek bir çanta aldım. Ayakkabım ise bilekten bantlı stiletto. 



etek: ZARA, kazak: H&M, çanta: Mudo Accessoires, ayakkabı: Gianvito Rossi, bileklik: kırmızı MANGO, gümüş Hindistan'dan alındı.

photo by Canan Engin

No comments:

Post a Comment