26/12/2013

kendi stilimden esintiler: payetli blazer ve tül etek

Ben parlayan yıldız olmaya hak kazandım. 

Geçen sene Amerika Forever 21'de gördüğüm payetli blazerı almayarak çok pişman olmuş, uzun bir arayış ve bekleyişin ardından Kasım ayında Mango'da istediğim blazerı görünce çok mutlu olmuştum.

Önceki postumda payetli parçaları kombinlemekten bahsetmiştik. Ben de blazerımı pudra pembesi tül eteğimle kombinledim. Onlara yün şapka, askılı body, mini portföy çanta ve bilekten bantlı stilettolarım eşlik etti.  

Bu kombini Cuma akşamı, kız arkadaşlarımla erken yılbaşı kutlaması yaparken giymeyi düşünüyorum.



etek: bulle de savon(Tokyo), ceket: MANGO, body: ZARA, şapka: Yargıcı, ayakkabı: Gianvito Rossi(Beymen), çanta: Mudo Accessoires, saat: Urban Outfitters

photo by Canan Engin

No comments:

Post a Comment