27/02/2014

grey and white


Bu hafta havanın biraz suratsız olacağını haber alınca, geçen hafta güneşli mi güneşli günlerden birinde çekim yaptık; baktıkça içimiz biraz olsun ısınsın diye. 

Aylardan Şubat olunca insan ince giyinmeye korkuyor. Ben de tedbir olarak bu sezon üstümden düşürmediğim devetüyü kabanımı giydim. 

Zara'nın ilkbahar 2014 koleksiyonundan aldığım örme (penye) etekle gardrobumun en eski parçalarından olan boyfriend gömleğimi kombinledim. Eteğimle uyumlu olarak bot, çanta, çorap (fotolarda mor gözükse de) ve aksesuarlarımı gri tonlarında seçtim. Yaza hasretimden midir nedir, kırmızının en canlısından gözlük taktım.
As I was well informed about this week's cloudy weather, we had some photoshoot while it was nice and sunny. 

Since it's Feb I hesitate to wear light stuff, so I had my favorite camel coat on. 

I paired my jersey skirt ,newly bought from Zara spring 2014 collection, with my long-term boyfriend shirt. 







gününüz renkli geçsin!!!!!
have a colourful day!!!!!


ZARA devetüyü kaban / camel coat
ZARA etek / skirt
MUDO COLLECTION boyfriend gömlek / shirt
ISABEL MARANT POUR H&M bot / boots
MUDO ACCESSOIRES portföy / çanta
YARGICI bileklik / bangle
INDIA boncuklu bileklik / bead bangle
YVES ROCHER mürdüm oje / plum nailpolish

photos by Canan Engin

No comments:

Post a Comment