04/03/2014

white on leather


Umarım haftaya gülen yüzlerle başlamışsınızdır. Ben öyle yaptım, muhteşem güneşin de etkisiyle.

Bu haftaki paylaşımlarıma ciddi bir kombinle başlıyorum. Siyah beyazın her zamanki asaleti ve bu sezonki aşinalığı bana yardım ediyor.

Siyah eteğim yükselen trend, yaz sezonunda da bizi yalnız bırakmayacağını kanıtlarcasına pek çok markanın ilkbahar/yaz koleksiyonunda yerini alan, derinin kalem etek hali. Kalem etek trendi de tıpkı kış sezonunda olduğu gibi, kısa üstlerle kombinlenerek bizleri şıklaştırmaya devam edecek, bilginize.

Ve beyaz, beyaz, beyaz. Asla vazgeçemeyeceğimiz renk. Onsuz bir yaz asla düşünülemez, o yüzden onun yaz hali hakkında uzun uzadıya yazmayacağım. Tek ipucu, farklı renklerle de kombinleneceği gibi, beyazın beyazla beraberliği pek bir görülecek. 

Şimdilik sizleri siyah beyazın vazgeçilmezliği ile baş başa bırakıyorum! İlerleyen günlerde aynı eteğin bambaşka bir kombini ile sürpriz yapabilirim! 
Hope you gave a smily start to this week! I did so, especially with help of the splendid sun.

I start this week with a business outfit, with elegance and familiarity of black and white.

My black skirt is leather, which proves to be with us this summer having place in many brands' spring/summer collections. And pencil skirt seems to be emerging trend aswell, again combined with cropped tops.

And, white, white, white. The most indispensable colour. I can't think of a summer without it, so won't give long details about it. Just a small hint, as it might be paired with different colours, we will see white and white outfits everywhere.

Let's now enjoy black and white! Later this week, I might surprise you with a completely different outfit of same leather skirt!













ZARA deri kalem etek / leather pencil skirt
H&M ceket / jacket
ZARA body
EMPORIO ARMANI çanta / bag
GIANVITO ROSSI ayakkabı / shoes
URBAN OUTFITTERS saat / watch

photos Canan Engin

No comments:

Post a Comment